Watak ‘j4hat’ tapi ramai lebih rasa kelak4r lihat lak0nan Dee, digel4r Reen Rahim 2.0

Bagi melengkapkan sebuah drama tentu watak jah4t tidak dapat dip1sahkan lagi namun lain pula halnya dalam drama terbaharu yang kini menjadi antara drama trending di media s0sial berjudul Melur Untuk Firdaus.

Ini kerana lakonan watak Dee turut tidak ketinggalan dibualkan oleh penonton dr4ma tersebut yang rupa-rupanya tidak merasa ‘p4nas’ mahupun em0si dengan wataknya sebagai Dee atau Diana Rahila.

Sekadar info, watak Dee sepatutnya mengundang ger4m ramai kerana masih mengharapkan Firdaus meskipun dia telah berkhwin dengan Melur menyebabkan k0nflik antara mereka.

Namun begitu, tul4rnya pula rakaman lakonan Dee yang dilakonkan oleh pelakon bernama Nesa Idrus ini menc3tuskan dek4h warganet yang tidak merasa benc1 dengan wataknya.

Malah di4kui ramai diruangan komen, wat4knya itu seolah lebih kepada menghiburkan dan tidak str3ss kerana lakonannya yang dikatakan mencuit hati ramai sehingga digel4r sebagai Reen Rahim 2.0 kerana per4ngai mereka itu.

“Dia patut jadi pelawa4k je wehh law4k la dia ni”

“Hahaha please watak dia tak nampak jah4t pun nampak kel4ko je…”

“Dia takde feel jah4t tau, wat4k dia lawak p4stu muka tu kalau boleh buat meme dah”

“Kalau dia bercakap aku terus gelak, gaya dan mulut dia tu”

Sumber : shimoshimoz via HCL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *