Wanita dik3cam warganet, buka baju atas pentas lepas mengaku penghafaz Quran

Tular di media sosial hari ini akan sebuah video menyaksikan tindakan biadap seorang wanita membuka bajunya di atas pentas.

Wanita buka baju lepas mengaku penghafaz Quran
Dalam sorotan yang dikongsi oleh @Mynewshub kelihatan wanita itu ayu berbaju kurung dan bertudung berdiri di atas pentas komedi sepertinya ingin membuat persembahan.

Namun, sungguh tidak disangka apabila dia membuka kesemuanya selepas mengaku dirinya seorang penghafaz Al-Quran 15 juzuk kepada penonton.

“Hello dan assalamualaikum everyone. Nama saya Siti ****. Saya berasal daripada Kuala Kangsar, Perak. I’m Malay and muslim. Dan saya telah menghafal 15 juzuk al-Quran. But one second…,”

Pelajar ciptakan diet untuk orang malas. Turun 10 kg dalam 3 hari
Orang ramai pakat bersorak
Lebih menyedihkan, semua yang berada di situ bersorak seolah-olah meraikan pendedahan wanita berkenaan, bukannya menghalang atau bersuara menghentikan perbuatannya yang secara tak langsung telah menghina Islam.

“Hafal tak jamin kau Islamik”
Susulan perkongsian, rasanya kita sudah dapat mengetahui nasib wanita berkenaan dengan melihat ruangan komen bilamana rata-ratanya mengecam dan mengkritik perbuatannya.

“Ini acara hina diri sendiri”

“Bila dah tak kelakar, jadikan diri bahan lawak”

Video


SUMBER:
Twitter MyNewsHub
Malaysia Gazette

Article sebelumnya,

Sejak kebelakangan ini, nama penyanyi dangdut Baby Shima sering meniti di bibir netizen. Hal ini kerana, ada sahaja perkara-perkara yang dikongsikan di media sosial menarik perhatian netizen untuk dibicarakan.
Terbaharu, Baby Shima sekali lagi mengundang kritikan netizen apabila dia memuat naik sepotong video yang memperlihatkan dia menari dengan seekor anjing.

Situasi tersebut menyebabkan ramai yang beranggapan Baby Shima sengaja mencari hal untuk dibualkan dan seterusnya melabelkan penyanyi itu sebagai seorang yang lapar perhatian.

Bercakap dengan HLive, Baby Shima berkata, dia sedar yang ada beberapa videonya dikecam, termasuk video memberi monyet dan anjing jalanan makan tempoh hari.
Begitupun, Baby Shima sendiri tidak faham mengapakah ramai yang menghentam dirinya sedangkan dia tidak membuat sebarang kesalahan.

“Dua-dua video tu orang kecam. Bagi makan anjing pun orang kecam. Bukan ke anjing tu pun lapar juga? Bukan ke kita kena bagi makan pada haiwan-haiwan semua? Bukan kita je kelaparan, haiwan pun lapar. Tak salah pun… tak salah nak sayang haiwan.
“Dalam video satu lagi takda pun saya peluk cium anjing. Saya menari je. Apa yang saya buat semua tak kena. Suka hati koranglah.
“Saya tak tahu nak kata apa dah. Bagi makan kat anjing salah, bagi makan kat monyet pun salah. Suka hatilah, yang penting korang bahagia,” katanya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *