Kantoi ‘tersengih’ nampak Syifa Melvin, Safawi ‘blushing’ sampai tertunduk malu masa ‘live’

Perlawanan antara skuad negara menentang Bahrain di Stadium Nasional Bukit Jalil dipenuhi dengan 70 ribu penonton dan penyokong yang memberi sokongan.

 

Walaubagaimanapun, pasukan berkenaan terpaksa akur dengan kekalahan di tangan pihak lawan apabila tewas 1-2 malam tadi.

 

Turut hadir semalam termasuklah Syifa Melvin dan keluarga, demi memberi sokongan buat kekasih hati, Safawi Rasid yang bermain untuk Harimau Malaya

“Hadir tapi lencun.”

.Tersenyum tengok kekasih hati, terus tunduk bila kantoi

Dirakam lensa TV, Syifa dilihat sangat cantik dan ketika itu, Safawi sempat memerhatikan aksi kekasih hatinya sambil tersenyum.

 

Tanpa sedar, kamera tiba-tiba beralih pandangan dan fokus pada Safawi yang kemudian tertunduk malu apabila gelagatnya memerhatikan Syifa ‘ditangkap’.

“Cameraman pon macam tahu2 je…”

Tinjauan ke ruangan komen mendapati rata-rata netizen terhibur melihat gelagat pasangan berkenaan yang malu-malu apabila reaksi mereka tertangkap di lensa kamera.

 

Malahan, ramai yang berseoroh, photographer sememangnya telah merancang untuk mengusik pasangan berkenaan.

@Dzalizza:”suka hati dia je” -pawi 😂😂

@^_^:cameraman pun mcm tahu² je fokus kat syifa melvin dulu pstu pergi ke safawi HAHAHA

 

@cun:elele pawii blushing HAHAHA 🥺

@onyr_27ld:camera man understand the assignment 😂😂🙌

 

 

@ira:tv pun kuat nyakatt awal awal dah zoom eh 🤣

 

@s..:LAHHH ITU Syifa melvin ke 😭 aku ingtkn random je dia tunjuk😂😂😂

 

“TV kuat nyakat…”

“Kalah tetap kalah tapi blushing tu ada.”

 

Sumber : Redaksi.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *