Isteri “Makan h4ti” Suami Macam Tiada Perasaan, Kerap Tonton Video Gadis TikTok Terang-Terang an..

Isteri Kecewa Suami Macam Tiada Perasaan, Kerap Tonton Video Gadis TikTok Terang-Terangan

Isteri mana yang tidak kecewa dan patah hati apabila melihat suami tercinta acap kali menonton video wanita lain di aplikasi media sosial. Bagaikan tiada hati perasaan, perbuatan suaminya itu berterusan sehingga isteri kecil hati.

Suami ‘stalk’ wanita lain depan isteri

Menerusi kisah sedih yang dikongsikan seorang wanita dikenali sebagai di TikTok, dia meluahkan rasa sedih apabila suami tersayang dengan bersahaja melihat foto dan video wanita lain di depan matanya sendiri sedangkan dia berharap agar suaminya itu akan menjaga hati serta membahagiakan dirinya suatu ketika dahulu.

Di depan mata aku, dia boleh scroll tengok wanita lain dan anggap aku ni tak penting.

Dia suami aku. Dia yang aku harapkan, dia yang selalu aku inginkan dalam doaku. Tapi rupa-rupanya, dia orang pertama yang buat aku jadi gila. Orang yang setiap hati mematahkan hati aku secara sengaja. Bukan salahkan perkahwinan yang dibina tapi orangnya yang tak pernah bersyukur dengan apa yang ada.

Dalam pada itu, wanita berusia 25 tahun ini turut mengatakan sejak menetap di rumah mentua, si suami sudah berubah dan tidak sama seperti waktu mereka bercinta dahulu.

Kami bercinta dah 3 tahun dan bernikah pada 22 April 2022. Tapi semuanya berubah sejak tinggal kat rumah mentua. Dekat rumah diabaikan dan tak dianggap sebagai isteri pun.

Lebih menyedihkan lagi apabila suaminya menganggap dirinya adalah satu beban. Disebabkan itu, dia terpaksa bekerja mencari rezeki untuk dirinya sendiri.

Walau bagaimanapun, wanita berkenaan nekad untuk berpisah kerana sudah tidak dapat menahan perit dan derita setiap hari.

Sekarang baru aku sedar yang nikah dengan orang yang kita cintai belum tentu akan bahagia akhirnya.

Video 1,

Mungkin takdir aku seperti ini kena bercerai dan terima kenyataan bahawa kita tak akan jumpa kebahagiaan di tangan orang lain.

‘Sabar itu indah’

Video 2


Sumber : issaa.lstari

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *