“Aku bukan jodohnya”, Shuk post video ke mahkamah buat semua sebak..

Nampaknya rancangan Meletop yang ditayangkan pada malam tadi cukup mengundang s4yu buat penonton selepas kemunculan Rossa Sera iaitu isteri kepada pelawak dan pengacara, Shuk Sahar tetamu jemputan pada minggu ini.

Mengulas isu yang dihadapi oleh pasangan berkenaan, Rossa Sera yang berkongsikan perasaannya itu mengundang seb4k penonton apabila tangisan dirinya mencuri tumpuan warganet sehingga Sejak semalam.

Rossa Sera menerusi temubual mereka bersama pengacara Meletop iaitu Nabil Ahmad dan Uyaina Arshad dapat didengar apabila menjawab pertanyaan mereka merasa sed1h dengan keadaan dialaminya.

Malah ujar Rossa Sera juga kemaafan yang diberi buat Shuk Sahar buat kejadian sebelum ini yang terjadi menyakiti hatinya sendiri dan dalam pada itu, tangisan Rossa Sera turut membuatkan Uyaina Arshad tidak dapat menahan seb4k di rancangan tersebut.

Rossa Sera juga mendapat sokongan daripada pihak keluarga manakala dirinya juga menganggap ia satu ujian buatnya dan sehingga kini kata ibu kepada dua orang anak ini masih sahaja memberikan kata-kata semangat buat Shuk Sahar.

Ruangan komen bagaimanapun dihujani dengan pelbagai reaksi oleh netizen yang turut merasa seb4k dan memberikan semangat buat Rossa Sera.

“Boleh tengok dari segi raut wajah dia…”

k3$ian Sera belum pape lagi dah seb4k dia”

Moga Rossa tabah…”

Bahagia kan diri sendiri dulu…”

Video 1


Video 2


Video 3


Video 4


Video 5


Video 6

Antara komen netizen,

@miss🌸:syuk ni ssuai d jodohkn dgn ira kazar ja…😂

@sam✔️:datang membawa duka, pergi seolah yang paling terluka

@Nur Syafiqah Husin:Syuk syuk kau boleh pergi jauh syuk tp syg kau salah pilih jalan

@Farah Hamzaini:Buat sedih lak. Masa ada tak dihargai

@Akmal Moktharuddin:Amboi mcm shooting drama akasia TV3 😅

@lucidreamerinreality:pilihan di tangan kau syuk, bukan serra, kau ada pilihan untuk setia, untuk diberi dan dibuka rezeki seluasnya, tempat melampias nafsu yg halal,

@Mohamad Shafiq:xnak komen pape.. takut jadi kat diri sendiri.. yg penting doakn baik.baik semoga ALLAH permudahkan urusan kita.. jangan kita mudah menilaikn..

@Nurul Aida Syazana:megah eh .. ingt yng kau tinggalkan tu ad bersama kala susah senang .. yng baharu belom tntu dpt membahagiakan seperti pertama ..

@Fatimah Salihah Radz:x syg ank bini mmg mcm nie….senang jek….lps tue mangsanya anak…cikgu2 kat sek jgk tmpt luah..fikir baik2 syuk..syg anak2 beri dorg family yg bhg

@❀Ⓚ︎Ⓐ︎Ⓚ︎B̑̈Ȗ̈L̑̈Ȗ̈S̑̈❀:sedangkan kita x femes pon diduga dlm perkahwinan .jdk kita x perlulah kata apa2 doa semoga Allah bantu dia ke jln lebih baik.dan dipermudahkan.

@Aiman_pesKedah:ramai org dok hentam dia judge mcm2 tapi dia sikit pon x melenting sabar hadap ujian Allah semoga dipermudahkan

Sumber hiburan kini

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *